OpenFortress contactinformatie

OpenFortress volgt open source principes voor haar publieke bereikbaarheid. Dit houdt in dat van klanten wordt verwacht dat ze zich volgens een paar gedragsregels gedragen. Gedragsregels die zijn ontworpen om iedereen de beste oplossingen voor de scherpste prijs te kunnen bieden. Gedragsregels die OpenFortress schaalbaar houden.

OpenFortress via de volgende wegen worden bereikt:

OpenFortress Digital signatures
Haarlebrink 5
7544 WP Enschede

tel: 053 4782239
fax: 0842 244827
kvk: 08099987
btw: NL813323253B01
bank: 78.14.33.738 op naam van OpenFortress B.V.

verkoopinformatie: sales@openfortress.nl
helpdesk, zie onder: info@openfortress.nl

De volgende regels geven diverse plaatsen voor zelfbedieningshulp, opdat eenieder oplossingen kan vinden met een minimum aan moeite en in een minimum aan tijd. Alleen wanneer dit niet lukt is contact met OpenFortress een goed idee.

Ondersteuning aan afnemers van diensten

Diensten komen doorgaans met recht op een redelijke hoeveelheid ondersteuning van support@openfortress.nl. Wie de aanschaf van een dienst overweegt kan contact opnemen met sales@openfortress.nl. De beschikbaarheid van deze adressen ontslaat niemand van het lezen van beschikbare informatie, maar het houdt wel in dat er ondersteuning is wanneer dat echt nodig is. Om hier optimaal gebruik van te maken zijn de volgende punten van belang:

  1. Een antwoord kan niet beter/preciezer zijn dan de vraag.
  2. Lever zo veel mogelijk informatie, zelfs als die niet helemaal begrijpelijk is; wij kunnen er waarschijnlijk wel iets mee.
  3. Stuur nooit private keys. Stuur nooit passwords. Dat kan uw security schaden.
  4. Stuur nooit word documenten. Stuur nooit executeerbare programma's. Stuur nooit HTML documenten. Dat zou onze security kunnen schaden, dus dat gooien we weg. Stuur gewoon platte ASCII tekst.
  5. Kies een korte, beschrijvende onderwerpregel voor de email, zodat we snel kunnen zien welke informatie benodigd is.
  6. Stuur uw vraag naar support@openfortress.nl.

Ondersteuning voor afnemers van online produkten

Kocht je een online produkt via een reseller? Daarover kan OpenFortress nooit worden aangesproken. De reseller is verantwoordelijk voor ondersteuning aan zijn eigen klanten. En hoewel resellers er hun eigen ondersteuningsregels op na kunnen houden, zijn dit de regels die bij direkte verkopen door OpenFortress gelden:

  1. Lees documentatie. De produktpagina's bevatten veel informatie, en soms links naar uitgebreidere documenten. Lees en leer.
  2. Doorzoek de bibliotheek. Hierin zijn wat informele introducties te vinden, en die kunnen weleens precies zijn wat u zoekt.
  3. Doorzoek de interactieve FAQ. Deze wordt door OpenFortress bijgehouden, dus het is een prima plaats om vragen te stellen. Alvorens een vraag in te zenden dient na te worden gegaan of de vraag nieuw is -- want dat is meestal niet het geval.
  4. Doorzoek de maillijst-archieven die van toepassing zijn. Op deze wijze is de mening en hulp van anderen in uw positie te vinden. Levendige discussie wordt hierbij verwelkomd, zolang het maar bij het onderwerp blijft.
  5. Alleen wanneer helpdesk-ondersteuning onafhankelijk is aangeschaft bij een produkt kan als laatste nog support@openfortress.nl direkt worden aangesproken. Vermeld in zo'n geval altijd de helpdesk support code. Produktvragen die zonder zo'n code binnenkomen worden botweg genegeerd. Vragen die elders al beantwoord zijn riskeren een lage afhandelingsprioriteit te krijgen, of zelfs geheel te worden genegeerd.

Algemene informatie

Voor algemene informatie, zoals van de pers of om delen van onze identiteit te valideren, kan contact worden opgenomen met info@openfortress.nl. Wees daarbij zo precies als mogelijk. We spreken Nederlands en Engels, en kunnen Duits lezen.

Bedrijfsprofiel

Bedrijfsvisie   Partners
Gemeenschap   Investeerders
Contactinformatie   Werken bij OpenFortress

 
   ------ 8< ---------- 8< ----------- 8< ------ | OpenFortress*